20 mars 2011

Kropps ideal?

Ok jag erkänner, jag läser Kissies blogg, varför vet jag inte?, kanske det är intressant att läsa om ett liv totalt olikt ens eget? Nåja, jag tycker hon är lite små skön på nåt vis.
Nu har hon alltså opererat om sina bröst, flyttat på implantaten och om hon förstorat eller förminskat berättar hon inte men jag tror snarare det först nämnda.
Men guuud så hon ser ut, är det såhär man ska se ut? Jag har absolut inget emot plastikoperationer men tycker nog att det ska se någorlunda naturligt ut och passa ens kropp, det är ser ju helt galet ut, snacka om oproportionerligt.
Jag tycker minsann hon såg bättre ut innan, nu påminner hon mest om en Bratz docka. Vad tycker ni? Kissies nya polare

2 kommentarer:

Helena sa...

Tjoohooo var tog verkligheten vägen? :-D Stackaren kommer att få ont när hon trillar tillbaka in i den vanliga världen...

Fanny sa...

Ha ha, jaaa, man får väl hoppas att hon aldrig gör det, då lär hon inte klara sej länge ;)