15 februari 2011

Suck HM!

Ja apråpå HM, jag beställde ju 2 par jeans därifrån för ett tag sen, fick beskedet om leverans i mitten av februari för det ena paret och leverans i slutet av februari för andra paret, fine, det kan jag väl ta, nån veckas leveranstid hit och dit kan man ju ta. Men nu är det ju mitten av februari och jag loggade in på HM:s hemsida för att kolla läget, och vad står det nu?
Jo leverans i mitten av april samt leverans i slutet av maj??????? Men hallå, varför lägger dom ens ut kläderna när det är sånna långa leveranstider? Beställer jag nåt nu så vill jag ju ha det typ nu, inte om ½ år. Funderar starkt på att stryka ordern, eller är jag bara bitter? ;)

2 kommentarer:

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Jag hade aaaldrig tyat vänta!

Helena sa...

Jag hade inte orkat vänta så länge! Handlar man vill man ha det med en gång.:-)