21 februari 2011

Snabbis

Ja det blir en liten snabbis, har nog lite blogg torka just nu, eller så är jag bara trött? Så trött att jag nöjer mej med att slö titta på Ullared, tycker serien spårade ur för länge sen men lite kul är det kanske ändå.
Har nog konstaterat att det är magsår jag har, det mesta stämmer in så nu gäller det bara att läka magen igen. Tror att det var perioden under min körtelfeber som jag samtidigt pajjade magen med all Ipren och antibiotika. Usch, jag är så trött på sjukdomar att jag spyr snart, detta året har inte börjat bra, hoppas verkligen det vänder snart, kanske lite sol och värme kan lösa en del också?
Annars är det ganska lugnt här hemma, Meja sover, och jag tror att Liam också sover, han somnade kl 20 framför tv:n men vaknade när jag bar in honom i sängen; Men mamma jag vill kolla på Ullared, la honom i sängen med en film och sen dess har det varit tyst. Daniel är ute och försöker få igång bilen, hoppas verkligen den startar imorgon för jag tycker det är sådär kul med en iskall promenad till ÖF så tidigt på morgonen.

Igår blev det en liten NS order, kunde inte hålla mej längre, hoppas verkligen att paketet kommer i lådan snart, sååå nyfiken.
Hoppas ni har en bra måndag kväll :)

Inga kommentarer: