10 februari 2011

Barnvagnar

Liams första vagn, Emmaljunga City Cross, underbar men klumpig vagn, den står numera i garaget och agerar ibland som skogsvagn.

Liams andra vagn, Babytravel Jogger, jaa, hur tänkte jag här?, denna var inte långvarig i detta hem, fruktansvärt ful, klumpig och köra och allmänt kass.

Liams tredje vagn, Emmaljunga Scooter, ja Scootern går alltid hem hos mej, hade den varit vändbar så hade den varit ultimat.

Liams fjärde vagn, Bugaboo Cameleon, mja jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna, i början älskade jag den, sen hatade jag den, så efter en katastrof tur på stan så åkte den kvickt ut på Blocket, verkligen inte värd sina 10.000 kr, men jag tycker fortfarande att den är ruggigt snygg.

Liams femte vagn, Emmaljunga Scooter 2.0, uppdaterad version av Scootern, återigen, underbar vagn men den såldes för att jag fick för mej att vi behövde syskonvagn.

Vagn nummer sex, P&T Sport syskonvagn, fick ett ryck och fick för mej att vi MÅSTE ha en syskonvagn, men den behövdes inte länge så den såldes ganska snabbt igen.

Vagn nummer sju och den nuvarande vagnen, Emmaljunga Ozone, lätt det bästa vagnen vi har haft, snygg och smidig, looooove it.

2 kommentarer:

Arvid och Elins mamma sa...

City crossen är underbar. :-)
För promenader.... inte för city.

Älskar vår slinta city cross.

Camilla sa...

Haha kul att se fler som gillar barnvagnar! Jag vågar faktiskt inte säga hur många jag har haft :-)