13 februari 2011

...

Sorry för kass helg uppdatering, delvis har det varit fullt upp hela helgen och delvis så har min mage bråkat med mej. Snart får det bli ett samtal till VC. Efter min körtelfeber som tydligen inte var körtelfeber? så har min mage bråkat med mej typ hela tiden, vet inte om det hänger ihop med det men det känns ialla fall som det blev värre efter det. I fredags och igår så fick jag riktiga "anfall", fick tok ont och fick gå/ligga dubbelvikt, inte bara magen utan det gjorde lixom ont i ja...hela magen och bak i ryggen, varade ett tag och poff så var det borta igen, fast jag har ändå nån konstig känsla i magen hela tiden. Idag bojkottade jag kaffe och mjölk, och jag har inte haft ont i magen på hela dagen, så kanske jag har ställt min egna diagnos? Tänker ju direkt på laktos men får man verkligen så grymt ajaj tok ont i magen av det?

Imorgon är det måndag/mammas födelsedag/alla hjärtans dag, det sist nämnda bryr vi oss inte om eftersom darling ändå inte är hemma, får väl ge lite extra kärlek till barnen istället. Måndag är också = öppna förskolan på förmiddagen, håller alla tummar jag kan över att det inte är alltför kallt imorgon, vi är ju utan bil vilket betyder att det får bli vagn vart vi än ska gå. Mammas födelsedag = fika på eftermiddagen.
Nu får det bli sängen, natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
hittade din blogg via fl ;)

Tycker det låter som du har gallsten, ring vc och kolla upp vad det är.
Det ska man alltid göra om man har ont i magen :)


Lycka till! OCh tack för intressant läsning.

/Jennie