24 februari 2011

Back on track

Nu känner jag att jag äntligen börjar komma tillbaka igen, ÄNTLIGEN!!! Idag har energin kommit tillbaka och jag har äntligen orkat plocka, städa och tvätta här hemma. Magen är precis som den ska vara igen, fortsätter dock med mitt "vara snäll mot magen" tänkande. Idag har jag ialla fall vågat mej på en kopp kaffe, den första på flera dagar, och jag tror faktiskt att min extrema trötthet och huvudvärk berodde på mitt extremt minskade kaffeintag, från typ 10 koppar om dagen till 0, helt sjukt vad lite kaffe kan göra.

Daniel åkte precis på hockey, barnen stimmar runt och ska snart hoppa i badet för att bli rena, sen hoppas jag att dom behagar somna i hyfsad till så jag kan få en lugn kväll med datorn och tv:n. Alltså herregud så underbart det är när man är hela familjen hemma, Daniel är ledig tills på tisdag så jag hoppas på mysiga dagar fram tills dess. Imorgon är dagen plank och på lördag blir det kalas för barnens ena kusin Maximilian, stora killen som redan fyller 4 år.

Inga kommentarer: