21 januari 2011

Våtservetter

Ja herregud...sitter i en tråd på Familjeliv och diskuterar våtservetter?! Ungefär så roligt har jag det idag, rastlösheten börjar komma ifatt mej rejält efter att ha legat däckad i nästan 2 veckor, en sak säger jag, gå inte och smitta ner er med körtelfeber, fyyyy vilken sjukdom, egentligen är jag tydligen för gammal, 10-25 års åldern brukar vara vanligast för körtelfeber, och tydligen blir symptomen värre ju äldre man är. Men nu går det åt rätt håll, halsen bråkar en del med mej fortfarande, antibiotikan jag fick mot halsen har inte hjälpt ett skit, den förstörde bara magen, men nu är 10 dagars kuren ialla fall slut så nu slipper jag mediciner. Blåsor i halsen är inget skönt, men nu kan jag äta det mesta, förutom stark mat och CHOKLAD!!!!, varför just choklad?, det som är min enda last, ska ialla fall pilla ner några choklad bitar i kvällens fredagsmys påse så får vi se om jag kan äta dom.

Är det bara jag som börjar få vår feelings? Trots -10 ute imorse, men på nåt vis känns det som vår i luften, och nu när solen skiner så känns det ännu mera vår.

Sitter just nu och funderar på hur sjutton vi ska fylla ut resten av dagen? Meja sover just nu, sen blir det en tur till Ica för mat handling, hem och laga mat och sen då? Jag behöver vara lite social, social med nån vuxen :), kanske våldgästa mor och far en liten stund? Daniel jobbar länge idag, trist trist trist, hoppas vi hinner med lite fredags mys idag.

Nu ska jag fortsätta vänta på postis, misstänker att han kommer med fina saker till oss idag :)

Inga kommentarer: