31 januari 2011

Sov sov sov

Sitter här och väntar på att barnen ska somna, Liam var super trött redan kl 18 och ville ha pyjamas, tyckte det var lite väl tidigt så kl 19 åkte den på, men inte sjutton somnade han, och inte heller Meja, hon som alltid brukar somna, men idag sov hon lite senare än vanligt så det kunde jag väl nästan räkna med. Får nog ändra hennes sova på dagen tider lite, max en timma och senast kl 14 måste hon blir väckt annars är det kört. Antar att jag inte är den enda som uppskattar att få barnen i säng på kvällarna? Jag behöver min lilla egna tid, speciellt när jag varit själv med barnen hela dagen, det blir ganska så intensivt, underhålla dom + allt annat som ska göras.
Nu ligger ialla fall Meja i sängen för typ 3890 ggr ikväll, Liam tittar på Bullerbyn, får väl hoppas filmen innehåller lite sömnmedel :)

Inga kommentarer: