23 januari 2011

Söndag

Idag har vi haft en heldag med mamma och pappa. Först middag sen blev det en tur till pulkabacken för lite snowracer åkning, undrar vem som tyckte det var roligast, Liam, mormor eller morfar? Alltid härligt att se 50+:are bli som barn på nytt :). Med ett intag av frisk luft och kalla fötter gick vi hemåt igen och det var dags för våfflor, eller tofflor som Liam säger :) Framåt 19 tiden var Liam SÅ trött, så trött att han ville åka hem, och det är inte ofta han vill åka hem ifrån mormor och morfar. Väl hemma så hann jag knappt få på pyjamasen på Liam innan han somnade, sötfisen. Dom senaste dagarnas vara vaken till minst kl 22 kom nog ikapp honom :) Så nu sitter jag här i lugn och ro med sovandes barn och väntar på att Daniel ska komma hem från jobbet, ja för han kan minsann inte vara ledig han :)

Imorgon spenderas förmiddagen på Öppna förskolan, roligt för både mamman och barnen. Sen ska jag utmana ödet med att baka, ja jag är verkligen ingen "bull mamma", att spendera tid vid spisen är nog det tråkigaste som finns, men jag blev super sugen på hembakta frallor så det ska vi försöka med imorgon, önska mej lycka till :)

Inga kommentarer: