6 januari 2011

Snö snö snö

Ännu mera snö...det verkligen vräker ner, och blåser, en riktig innersittar dag om man är anti vinter som jag :) Sen kan jag väl hålla med om att det är bättre med snö än regn och slask. Men det är ett alldeles för stort projekt att ge sej ut nu. Något jag skulle tänkt på i tisdags eftermiddag, fick den geniala ideen att vi skulle ta en promenad, ensam med Meja i barnvagn, Liam på snowracer på oplogade vägar, dessutom tog jag med hunden också. Herregud...detta gör jag aldrig mer om, trodde aldrig vi skulle komma hem, var nästan gråtfärdig den sista biten. Det gick knappt att komma framåt. När vi kom hem slängde jag mej i snövallen och barnen satt och lekte i snön en stund.
Nu hoppas jag att Daniel vaknar snart så att jag kan ta en dusch, i lugn och ro.

Det blev lite shopping till morgon kaffet idag, Colibri klänning till Meja och bil linne till Liam.

Inga kommentarer: