22 januari 2011

Skor

Sitter och spanar efter vår/sommar skor till barnen, har testat en del märken till Liam och Adidas är nog dom skorna jag varit mest nöjd med, hållbara och snygga.
Vad köper ni för skor till era barn?

Här är två heta kandidater som skulle passa fint på skohyllan. Ni ser nog vilket par som är till vem ;). Skorna till Liam har vi haft fast svart/vita och dom var kanon.



Och såhär på kvällskvisten är jag ju lite nyfiken, vilka är ni som läser min blogg egentligen? Besökarna tickar på, jätte kul :) Har ni lust med en liten kommentar så vore det jätte roligt.
Och en sak till...vad vill ni läsa om? Som ni kanske märkt så är ju shopping till barnen ett utav mina största intressen så en hel del inlägg om det blir det ju.

Sitter fortfarande och väntar på att Liam ska släcka sina blå, hur länge orkar en snart 4 åring vara vaken egentligen? Sover vi för länge på mornarna tros? Skulle nog behöva väcka Liam tidigt men vem sjutton har lust att gå upp tidigt om man inte behöver?

4 kommentarer:

Helena sa...

Coola dojjor!
Jag köper kavat och hummel till mina barn, just nu. Fast jag gillar också adidas.

Och ja, jag kika rin i din blogg varje dag.:-)

Fanny sa...

Känns som jag fastnat lite i Adidas träsket. Åh, Hummels har jag inte ens tänkt på, dom är ju tok snygga.

Härligt :) Jag kikar in i din också, länkade till din blogg här, hoppas det är ok :)

Vikkan sa...

Hittills har jag köpt Kavat, Molo, Pax, och Lejon vår/sommar/höst skor till barnen. Har precis klickat hem Molo sneakers samt sandaler till barnen från BOR som de ska ha i sommar. Hoppas de kommer passa.

Men sen blir det nog några par till av andra sorter.

Arvid och Elins mamma sa...

Storebror har kavat och sedan ska han få viking gore-tex sedan några gymadojor, som jag inte vet än.

Lillasyster - skor? *hmm* Jo hon ska väl få några... Sugen på I-walk sandeler/ballerina, så söta.
Vet inte än vad för märken passar på hennes långa smala fötter.

Storebror är en kavatkille med tjockisfötter :-D


Åhh ja, jag läser din fina blogg!