30 januari 2011

John Blund?

John Blund var är du?
Jag förstår inte riktigt, jag brukar alltid vara trött på kvällarna men den senaste tiden blir jag verkligen aldrig trött, och sängen hinner bli obekväm innan jag somnar. Har ändå sovit ganska så knackigt den senaste tiden på nätterna, visserligen tar vi ju sovmorgon nästan jämt men ändå?
Fast just nu njuter jag mest av att sitta uppe ensam medans barnen sover, det är riktig kvalitets tid det, och ett måste för att ladda upp batterierna efter dagen som varit. Längtar så tills den dagen då barnen börjar uppskatta varandra istället för att bråka, bråka och bråka. Fast jag antar att det dröjer några år innan den dagen kommer?

Säger väl ändå godnatt till er nu för några flera inlägg idag blir det nog inte ;) Tycker minsann att jag är ganska så flitig på att uppdatera ändå va? Fast nu kom jag och tänka på en sak, för er icke barnklädes intresserade är denna bloggen ganska ointressant va? ;)

Inga kommentarer: