19 maj 2010

Lovely...

Åh vilken underbar dag det varit idag, äntligen har man fått en försmak av sommaren. 20 härliga grader ute just nu, gröna träd och fåglar som kvittrar ikapp. Har precis ätit kvällsmat på altanen med lite tv-tittande, herregud vilken bra ide att ha tv på altanen, det förblir vårat vardagsrum resten av sommaren.
Idag kom familjen Sjöstrand på cyklar hit, kaffiiii drickande och en kaka galen sötis My :D. Små pojkarna roade sej ute i trädgården lek vs lite bråk :D Suck Liam...suck, hoppas du blir en snäll pojke snart. Det började även smidas planer om att fira midsommar i husvagnarna på annan ort. Dom tidigare midsommrarna har firats här hemma hos oss men midsommar ska firas på kusten så jag hoppas verkligen det blir så denna midsommar.
Imorgon bär det av till Jkpg för att säga grattis till Daniels morfar som fyllt 75, efter det blir det 1klass/Babyproffsen och klämma på vagnar, hoppas den fina rosa raringen lever upp till sina förväntningar, isf blir Meja med ny vagn inom kort.
Har även tänkt försöka hitta en ny sommar garderob till moi, INTE till barnen som det alltid annars blir. Liams sommargarderob är nästintill komplett förutom lite sandaler och badkläder, mycket av förra sommarens kläder passar fortfarande och jag har fyllt på den rejält under våren. Meja behöver såklart en massa fina sommarkläder, det är ju trots allt hennes första sommar ;), fast ärligt talat vågar jag inte räkna antalet klänningar i hennes garderob, jag som skulle köra unisex stilen även om jag fick en flicka, sure...hennes garderob skriker rosa och klänningar.

Nä...nu när jag varit så duktigt och bloggat så fortsätter jag min kvälls surf på andra sidor :D
So long sötfisar.

Inga kommentarer: