17 maj 2010

En liten stund över

Nu har jag lösningen på mitt lilla att ta sej tid att blogga problem, bloggas ska göras på morgonen, då är barnen som snällast, Liam leker och Meja ligger på golvet och tittar på...nöjd. Kvällarna är kinkiga och Meja fungerar mest som ett plåster och Liam somnar numera en sisådär 2-3 timmar senare än tidigare. Han är nämnligen numera tuttfri, sen typ 1 ½ vecka tillbaka, ÄNTLIGEN. Och det gick verkligen smidigare än vad vi trott. Han har alltid bara haft tutten när han ska somna men en kväll struntade vi bara i att ge honom den, och han frågade inte ens efter den, men han har ju mycket svårare att komma till ro på kvällarna, men det är det ju såklart värt. Nu ska vi bara ta tag i blöjorna också sen är han en stor kille på riktigt :).

Daniel befinner sej i detta nu på Moen och "vedar" som Liam säger. Han sa igår att han skulle gå upp tidigt och ge sej ut, suuuuuure, det vet vi ju hur det brukar gå, klockan 10 brukar han fortfarande ligga i sängen men när jag vaknade i morse så var han borta, och Tipsie också, så jag antar att det är en nöjd hund som springer där ute nu. Så nu ska jag passa på att dammsuga utan ett hysterisk hund :P

Btw...ingen som behöver en P&T syskonvagn? ;)

Inga kommentarer: