7 februari 2009

Pust...

Jag har verkligen inte tid just nu till att sköta en blogg också. Full rulle precis hela dagarna, ganska skönt iof då jag är en rastlöst typ.
Idag har jag och sambon varit typ SÅÅÅHÄR duktiga, röjjt undan i precis hela huset, stor städat och dessutom hann jag sy klart sista gardinen till köket, så fint blev det.
Liam har varit hos mormor och morfar hela dagen, man bli så mycket effektivare när han inte är hemma, dessutom hade han nog roligare där än här hemma bland alla sopsäckar och gud vet vad.

Köket börjar äntligen bli klart, kommer snart med lite bilder. Är dock inte överens med tapeten just nu, jag vill verkligen byta, lär nog få smörja gubben en del innan det sker, han som tycker att latte är såå fint *kräks*

Imorgon står inte så mycket på schemat *skönt*, ska försöka njuta av dom sista veckorna här hemma med Liam innan jag börjar jobba på riktigt och han börjar dagis.
Vi fick ju dagis plats på vårt 1:a val, känns jätte bra, och jag tror att Liam kommer trivas, han behöver verkligen lite mer stimulans just nu, efter några timmar hemma så klättrar han på väggarna.

Aaah, det var allt för just nu :)

Inga kommentarer: